25.GÜN : BAYRAM HAZIRIKLIKLARI VOL.3


gift for kids



Oldum olası çikolatayı herşeye gizliden gizliye sokuştururum..Bu post için çocukluğumla bir iki blogda görüdüğüm tarif birleştirip bir nevi yine çocukluğumun çizgi filmi voltran oluşturdum..

Voltran sevildi mi hemde çok..Ama en güzeli gözlerde ki mutluluğu görmekti..



gift for kids 2




ÇİKOLATALI MUZ LOLİPOP



3 olgun muz

2 cup bitter damla çikolata

9-12 adet lolipop çubuğu








Her muzu üç veya dörde bölün,yarılarına gelecek kadar lolipopu saplayın..Kararmamaları için üzerlerine birşey örtüp buzdolabında en az 4 saat soğutun..
Çikolatayı benmari usülü eritin..Buzdolabından çıkardığınız muzları çikolataya bulayıp yağlı kağıt veya aliminyum serdiğiniz düz bir zemine alın,dilediğiniz şekilde süsleyin bu kısımda fındık,fıstık,sprinkelar işinizi görür..
Ardından buzdolabına kaldırıp en az 30 dakika bekletin..İyice soğuduğunda paketleyip eğer teslim etmeyecekseniz serin bir yerde muhafaza edin..







ÇİKOLATAYA BATIRILMIŞ MARSHMALLOW


60 gr bitter çikolata

12 large marshmallow

Çikolatayı benmari usülü eritin ve marshmallowları bu çikolataya batırın süslemede renkleriyle uyum sağlaması açısından ve çocuklara hediye edilmesi açısından illa ki sprinklelar diyorum..






Elimde takvim habire gün sayıyorum yetiştirebilecekmiyim hala bilmemekle birlikte son güne bir süpriz sakladığımı açıklamak istiyorum..Yapabilenler için çerez lakin ilk denemede güzel sonuç alan ben için eğlenceli bir yazı olacak gibi..


Vol.4 : Beyaz çikolatalı kartopları..

Sevgilerimle..


gokche!